קרוקר חוברת לענבר מרחב שקד ומפרסמת במיליון ד' לשנה

גייסה את היועץ האסטרטגי איתן דור-שב ואת אלאן אזולאי, מייסד ובעלים לשעבר של שביניון העולמית לצד פרסום "ענבר מרחב שקד" ומשרד יחסי הציבור "ארד תקשורת"
אפרת אדיר |

רשת האופנה הבינלאומית "קרוקר" (CROCKER) תשקיע השנה מיליון דולר בפרסום. קרוקר מחדשת את המערך האסטרטגי-שיווקי והפרסומי שלה לאחר שנתיים ללא עבודה עם משרד פרסום וגייסה את היועץ האסטרטגי למיתוג ושיווק איתן דור-שב ואת אלאן אזולאי, מייסד ובעלים לשעבר של חברת שביניון (CHEVIGNON) העולמית להוביל את התקשורת השיווקית של החברה והמותג.

לאחר בחינת מספר משרדים נבחרו משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" לטפל בתקציב הפרסום של קרוקר, ומשרד יחסי-הציבור "ארד תקשורת", שיטפל בקרוקר באמצעות מחלקת צרכנות וסגנון חיים, המתמחה, בין היתר, בתקציבי אופנה. צלם הבית של החברה ימשיך להיות גולי כהן.

לדברי אבי לוי, מנהל רשת "קרוקר" ישראל, הרשת עוברת מהפך בחשיבה המותגית שלה במטרה להגיע לקהלים חדשים. כחלק מתהליך המיצוב תתמקד קרוקר במסרים ערכיים לעולם הג'ינס, "כמי שחרטה על דגלה את המומחיות בג'ינס ומקפידה על איכויות ייצור שלא נראות בישראל ונהוגות בבתי אופנת הג'ינס המובילים בעולם, שמה לעצמה קרוקר כמטרה להוביל את תחום הג'ינס המעוצב והאיכותי גם בישראל". לדבריו, השינויים הגורפים יבואו לידי ביטוי בחוויה מלאה המשלבת ג'ינס ואופנה בחנויות הרשת ובחנויות הבגדים המובחרות ברחבי הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה