פפסי מקס במיתוג מחדש

אריזות המוצר ישונו לפי החלטת חברת האם "פפסיקו"
אפרת אדיר |

המותג פפסי MAX עובר תהליך של מיתוג מחדש, זאת בהתאם לאסטרטגיה השיווקית של החברה האם "פפסיקו" אשר הודיעה בתחילת השנה על שינוי אריזות המוצר 35 פעמים במהלך 2007. לדברי החברה, בכל פעם תשקף אריזת המוצר החדשה תוכן אחר מעולמות המדיה התזזיתיים של הנוער והצעירים.

בתוך כך, יעוצבו מחדש בישראל אריזות המוצר ויוצג המראה החדש והצעיר של אריזות השישיות, בקבוקים, פחיות ובקבוקי זכוכית של המותג. המראה החדש יהיה מושפע מצבעים חזקים של אדום, שחור וכחול כהה. גם הבולטות של סימן ה-MAX תהיה משמעותית יותר על חזית המשקה.

לדברי יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת השיווק בטמפו: "אנו ממשיכים באסטרטגיה של חיבור המותג לעולם הצעירים. במהלך השנתיים האחרונות השקנו מהלכים שיווקים ופרסומיים שבאו לתמוך במותג בתוך עולם הצעירים והלייף סטייל, החל מחיבור עם חברות אופנה מובילות כגון פוקס, דרך חיבור עם חיי הלילה במסיבות לנוער ולצעירים ועד שינוי האריזה למראה צעיר וטרנדי יותר כפי שאנו מציגים בימים אלה".

"מסר החדשנות הוא המסר העיקרי אותו אנו מציגים במהלך זה" אומר בן אליעזר. "המסר מיועד לקהל הצעירים המחפשים חדשנות ושינוי במותג שהם כבר מכירים ואוהבים".

פפסי מקס הוא מותג המשקאות הקלים המוביל של חברת טמפו. המותג חולש על נתח שוק של 18% משוק המשקאות הדיאטתים המוגזים השחורים על פי נתוני נילסן.

חברת טמפו היא חברת הבירות המובילה בישראל וחברת המשקאות השניה בגודלה בישראל. היקף מכירותיה השנתי נאמד בכ-750 מיליון שקל בשנה, והיא משווקת מותגים מובילים כמו בירה מכבי, גולדסטאר, היינקן, ג'אמפ וסיידר ואת המותג החדש בתחום המים - אקווה נובה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה