חדשנות בהון סיכון: ג'ימיני מעלה אתר בתפישת web 2.0
קרן ההון סיכון ג'ימיני מנתבת את הטכנולוגיה לאתר האינטרנט החדש של החברה. אתר האינטרנט הוא האתר האינטראקטיבי הראשון בשוק קרנות הון סיכון שפותח בתפישת User Generated Content המאפיינת את עולם ה- Web 2.0.
האתר מחבר בין האנליסטים לבין היזמים, כאשר היזמים, לקוחותיה של ג'מיני, הם אלו שמספרים למשתמש האתר על ג'מיני. בקרן מעריכים, כי המלצות אותם יזמים איתם הקימו שותפויות ישאו את מסר הצלחת הקרן טוב יותר מכל דו"ח רווחים כלכליים.
נטיקה שהקימה את האתר ליוותה אתו משלב גיבוש האסטרטגיה, דרך אפיון האתר ועד בניית אתר המעביר מסר מותגי שאינו אופייני לתחום קרנות ההון סיכון.
בועז רוסנו, מנכ"ל משותף בנטיקה: "אני מודה למנהלי ג'מיני אשר איפשרו לנו ליצור קונספט עיצוב ותוכן אשר לא היה קיים עד כה בתחום ההון סיכון. האתר שפיתחנו עבור ג'מיני מאפשר פנייה בסגנון שונה, ומבטיח קשב רב יותר מצד המשתמש: המסר כאן, להבדיל מאתרי הון סיכון אחרים, לא מתמקד בעיקר בפיננסי, אלא דווקא בשותפויות מוצלחות. דרך האתר מתאפשר הבסיס לפיתוח של קשר אישי עם אנשי ג'מיני ולקוחותיהם, דרך ממשק אינטראקטיבי הכולל בלוגים, פורטפוליו-לקוחות, גלריית תמונות וסיפורים אישיים. אין ספק שמהפכת ה-web 2.0, אשר הגיעה לתחום ההון סיכון, תמשיך ותכבוש תחום לאחר תחום – גם אלה שנחשבו מסורתית שמרניים יותר."