תלמה מחזירה לנסטלה בקמפיין לברנפלקס ללא תוספת סוכר
התחרות בשוק דגני הבוקר נמשכת. בעוד אתמול (א') הודיעה אסם-נסטלה על מהלך של הכנסת דגנים מלאים לכל מותגי דגני הבוקר של החברה הפונים לילדים, לנוער ולמבוגרים, יוצאת המתחרה תלמה מבית יוניליוור בקמפיין חורף בטלוויזיה וברדיו למותג "ברנפלקס ללא תוספת סוכר" בהשקעה של כמיליון שקל.
הקמפיין מתקשר מבצע הכולל מארז של זוג דגני ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר בליווי ספר מתנה. הקמפיין עולה באמצעות פרסום באומן בר ריבנאי וידגיש את המסר: "גם בחורף שומרים על הגיזרה ועל אורח חיים בריא עם ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר".
עדי ברק, מנהלת תחום דגני בוקר מבוגרים, יוניליוור ישראל: דגני ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר הנם מהמובילים בשוק דגני המבוגרים. הקמפיין עולה מתוך ראייה, כי גם בחורף בו קיימת נטייה לעלייה במשקל, חשוב להדגיש בפני הצרכנים את הערך המוסף של ברנפלקס, המסייע לשמור על תפריט מאוזן, שמירה על משקל ואורח חיים בריא".
שוק הדגנים למבוגרים נאמד בכ-156 מיליון שקל, מתוכו מחזיק המותג ברנפלקס נתח שוק של כ-26% (איי סי נילסן, דצמבר 2006). המותג ברנפלקס כולל שני מוצרים: ברנפלקס תלמה וברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר.