TNS: שוק המחקר בפלטפורמת האינטרנט הוא הצומח ביותר
"תוך 3 שנים 30% מסך המחקרים של הקבוצה בישראל יהיו בפלטפורמת האינטרנט", כך לדברי דורי שדמון, יו"ר TNS ישראל, קבוצת מחקרי השיווק הגדולה בישראל עם מחזור כולל של מעל 40 מיליון שקל ב-2006. החברה שייכת לקבוצת TNS העולמית.
הדברים נאמרים היום (ב') לקראת כנס ההשקה של הפאנל האינטרנטי של הקבוצה בישראל, שיתקיים בשבוע הבא (13.2)באודיטוריום במרכז ווהל.
הפאנל האינטרנטי המייצג והמבוקר של TNS ישראל הוא פלטפורמה חדשנית משוכללת לביצוע מחקרים וסקרים באמצעות האינטרנט בכל התחומים: שיווק, פרסום, מדיה ודעת קהל, המהווה השלמה וחלופה לביצוע סקרים ומחקרים בשיטות אחרות כגון טלפון, פנים אל פנים ועוד.
כנס ההשקה יארח את סטיבן פקטור, ראש סקטור מחקרים צרכניים בחברת TNS העולמית, שמחזק את דברי דורי שדמון לקראת הגיעו לישראל ואומר: "15% מסך מחקרי השיווק בעולם במחקר הכמותי נעשו בשנת 2006, באמצעות האינטרנט. שוק המחקר בפלטפורמת האינטרנט הוא הצומח ביותר בתחום מחקרי השיווק - מגלגל בין 3-4 מיליארד דולר בשנה מסך 24 מיליארד דולר ההוצאה הכוללת על מחקרי שיווק בעולם. כבר ב- 2007 כ-30% מכלל מחקרי אד הוק (Custom Research) ב-TNS העולמית ייעשו באמצעות האינטרנט".
על ישראל אומר פקטור: "למרות שישראל מדורגת בין 10 הארצות המובילות בעולם בשימוש באינטרנט, הרי ששוק המחקר באמצעות האינטרנט בישראל, עדיין זניח ביחס לעולם".
בכנס, בו יוצגו ללקוחות החברה ומוזמניה יתרונות המחקר באמצעות האינטרנט, ירצו גם: דורי שדמון, חנה גוטליב ואיתן כסיף מנהלי TNS ישראל, וכן מרצים אורחים כדוגמת ריקי דרורי סמנכ"ל Google ישראל ורפי צרפתי יו"ר קבוצת הפרסום יורו תל-אביב.