בנק אגוד באסטרטגיה שיווקית: "הבנק השני הראשון שלך"
הקמפיין עולה באמצעות פרסום גלר נסיס בהשקעה של 1.6 מיליון שקל
בנק אגוד יוצא בקמפיין תקשורתי, באמצעות פרסום גלר נסיס, במטרה לקדם את האסטרטגיה השיווקית החדשה של הבנק: "הבנק השני הראשון שלך". עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת ב-1.6 מיליון שקל.
בקמפיין מוצגות דמויות מצוירות הממחישות את הרעיון של "הבנק השני הראשון". דמות הלקוח בסרטון נשאלת "מדוע שרק בנק אחד יעבוד בשבילך, מדוע לא שניים?" הלקוח המתלבט מבין כי בבנק שלו הוא אמנם מקבל מענה לצרכיו, אבל ישנם גם יתרונות להצטרפות לבנק נוסף - בנק אגוד, המדבר ללקוח בגובה העיניים ולא מכשיל אותו ב"אותיות הקטנות".
אברי גלעד אחראי על הקריינות בקמפיין, שישודר בערוצים 2 ו-10 וכן בעיתונות החל מהיום (א').