קטשופ היינץ בקמפיין לבקבוק לחיץ עם "הפקק הנקי"
עולה באמצעות שלמור אבנון עמיחי בהשקעה של כחצי מיליון שקל
היינץ ישראל עולה בקמפיין נוסף לקטשופ היינץ באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הקמפיין הנו להשקת בקבוק לחיץ חדש בעל "פקק נקי" עם שסתום "אל חזור".
הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון שקל, יעלה היום (א') בערוץ 2 למשך עשרה ימים.
לדברי אורן ויימן, מנהל שיווק מותג היינץ ישראל: "כמותג בינלאומי ותיק הקשוב לצרכי הלקוחות, בחרנו להשיק בקבוק עם "פקק נקי" בעל שסתום חד כיווני. מוצר זה עונה על צורך אמיתי, אצל קהל היעד, ומעניק יתרון של שימוש נוח ונקי במיוחד לארוחה מושלמת".
היינץ הינו מותג בינלאומי מוביל, בעל מגוון מוצרים, ביניהם קטשופ, מיונז, חרדל, רטבים, ושעועית, היוצאים תחת מותג Heinz®.
שוק הקטשופ בישראל מגלגל מחזור של 72.8 מיליון שקל בשנה. נתח השוק של היינץ בשנת 2006 עמד על 19.5%.