שטראוס משיקה סדרת סלטי "אחלה לייט" באריזות אישיות

משקיעה במהלך השיווקי והפרסומי כ-3 מיליון שקל
שרות Bizportal |

נירית שמעון, מנהלת שיווק שטראוס מזון טרי, הודיעה היום (א') על השקת סדרת "אחלה לייט" באריזות אישיות של 125 גרם, ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי שיכלול: טלוויזיה, עיתונות ופעילות קד"מ בהשקעה כוללת של כ-3 מליון שקל.

שמעון ציינה: "שמירה על תזונה מאוזנת מתבססת על מאכלים מופחתי שומן וקלוריות מצד אחד וניהול נכון של הכמויות מצד שני. לפני כשנה השקנו בהצלחה את סדרת "אחלה לייט" ובה מגוון עשיר של סלטים וחומוס ובכך אפשרנו גם לצרכנים שמקפידים על תזונה מאוזנת להצטרף לחוויה הכל כך ישראלית ולפתוח שולחן. השנה אנו מציעים לצרכנינו מבחר של חומוס וסלטים באריזות אישיות של 120-125 גרם, כך שיוכלו לתכנן נכון את הכמויות שהם צורכים".

בשלב ראשון, ישווקו 4 מוצרי "אחלה לייט" המובילים באריזה אישית: חומוס לייט, חציל במיונז לייט 5%, חציל פיקנטי לייט 5% וכרוב אדום לייט 5%. הסלטים יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 3.96 שקל לכל אריזה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה