פרטנר: ההכנסות הרבעוניות עלו ב-14.77% ל-1.45 מיליארד שקלים; הרווח הנקי זינק ב-96%
פרטנר תקשורת דיווחה בשבוע שעבר על תוצאותיה העסקיות לרבעון האחרון של 2006 ולשנת 2006 כולה. ברבעון האחרון של 2006 הסתכמו הכנסותיה של פרטנר ב-1.45 מיליארד שקלים, גידול של 14.77% לעומת הכנסות של 1.26 מיליארד שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-162.98 מיליון שקלים, גידול של 95.68% לעומת רווח נקי של 82.29 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-313.86 מיליון שקלים, גידול של 54.45% לעומת רווח תפעולי של 203.21 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
במהלך 2006 כולה הסתכמו ההכנסות של פרטנר ב-5.61 מיליארד שקלים, גידול של 9.45% לעומת הכנסות של 5.12 מיליארד שקלים במהלך שנת 2005. הרווח הנקי של החברה ב-2006 הסתכם ב-682.29 מיליון שקלים, גידול של 92.43% לעומת רווח נקי של 354.56 מיליון שקלים ב-2005. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-1.22 מיליארד שקלים, גידול של 34.88% לעומת רווח תפעולי של 903 מיליון שקלים ב-2005.
פרטנר גם הודיעה כי בסוף שנת 2006 עומד מספר מנויי הדור השלישי שלה על 276,000 בקירוב, המהווה 10.3% מסך בסיס המנויים של החברה. בהתייחסו לתוצאות שנת 2006, אמר דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, כי "2006 הייתה עוד שנה מצוינת לפרטנר. ברצוני להודות לקודמי בתפקיד, המנכ"ל לשעבר ומייסד החברה, עמיקם כהן, על מנהיגותו המעולה, תמיכתו ועזרתו בשנת 2006".
לדברי אבנר, "ב-2006 המשכנו להגדיל את בסיס מנויי הדוח השלישי, המהווה כעת יותר מ-10% מסך המנויים. אנו צופים כי עוצמות הליבה של פרטנר, רשת מעולה, שירות לקוחות מצוין, מותג התקשורת המוביל, ושירותי המידע והתוכן המתקדמים, יאפשרו לנו להמשיך ולהרחיב את בסיס המנויים ולייצר ערך לבעלי המניות שלנו. הנכסים האלה ישמשו אותנו בשעה שאנחנו מרחיבים את מגוון השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו".