סטימצקי תשווק את ה-Giftcard של לאומי קארד

ברשת מדברים על צפי לטעינות בהיקף 2 מליון שקל בשנת 2007
שי פאוזנר |

רשת חנויות הספרים סטימצקי תחל לשווק את כרטיסי השי האלקטרוניים Giftcard של לאומי קארד. הכרטיסים יימכרו ב-150 חנויות הרשת, זאת בנוסף ל-120 חנויות רשת YELLO ול-25 חנויות רשת המשביר החדש לצרכן, בהן כבר נמכרים הכרטיסים. ה-Giftcard יהיו ניתנים לטעינה בסכומי כסף לפי בחירה (בטווח שבין 100 שקל ו-1000 שקל).

הוא ניתן למימוש על ידי מקבל המתנה, ב-13 רשתות שונות המציעות מבחר של מוצרים ושירותים, בהן רשת האופנה פוקס, חנויות המשביר החדש לצרכן, ספורט ורטהיימר, רשת סטימצקי, רשת חנויות המוסיקה צליל, המרכז למשקפי שמש, רשת חנויות התכשיטים גראס, בתאטרון בית לסין, פדאני, רשת ספא אינפו, ללין, בתי הקולנוע גג, וברשת ורדינון.

לדברי אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של לאומי קארד, החברה צופה טעינות בהיקף של כ-2 מליון שקל, בכרטיסים אשר יימכרו ברשת במהלך שנת 2007. "הפצת כרטיסי ה-Giftcard ברשת סטימצקי צפויה לחזק משמעותית את היקפי המכירה של כרטיסי השי. הכרטיס מאפשר למעשה למקבל המתנה לבחור היכן לממשו, לפי רצונו וצרכיו. בנוסף הצטרפו למעגל הרשתות המכבדות הכרטיס מספר רשתות חדשות ובמהלך השנה צפויות להצטרף אף רשתות נוספות".

בעמדת הרכישה בוחרים עיצוב לכרטיס מתוך מגוון העיצובים הקיימים - "מזל טוב", "באהבה", "תודה", כרטיס חלק וכדומה. טוענים את ה-Giftcard בסכום כסף רצוי: החל מ-100 שקל ועד 1,000; ומקבלים מארז מתנה מסוגנן הכולל כרטיס ברכה.

מקבל המתנה יוכל להתעדכן בכל עת, באמצעות מענה קולי, אתר האינטרנט של Giftcard או בבית העסק ביתרת הסכום העומדת לרשותו. בנוסף יוכל לצפות בעסקות שעשה באמצעות הכרטיס באתר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה