לאומי קארד "מטילה ביצי זהב" ב-3 מיליון שקל

מעלה קמפיין תדמיתי חדש תחת המסר: "עד שאווזים יטילו ביצי זהב, בחיים האמיתיים - לאומי קארד - יותר חכם"
שרות Bizportal |

לאומי קארד, חברת כרטיסי האשראי ופתרונות התשלום, יוצאת עם קמפיין תדמיתי חדש אשר ממשיך את המסר של החברה הגורס, כי בחיים האמיתיים יותר חכם להשתמש בפתרונות התשלום של לאומי קארד.

הקמפיין, בהשקעה של 3 מיליון שקל ובאמצעות פובליסיס-אריאלי, מהווה מחווה לסרטי המיוזיקל של שנות ה-20 של המאה שעברה. הוא צולם באתרים הכוללים, בין היתר, מוזיאון ומסעדה וממשיכים לככב בו השחקנים קרן מור ויובל סגל. המסר של הקמפיין: "עד שאווזים יטילו ביצי זהב, בחיים האמיתיים - לאומי קארד -יותר חכם". לדברי נויה ישראלי, מנהלת התקשורת השווקית של לאומי קארד: "כמותג מוביל עלינו לחדש כל הזמן ולהפתיע במוצרים ואחת כמה וכמה בתיקשור. לאור הצלחת הקמפיין התדמיתי הקודם, אשר זכה לשיעורי אהדה וזכירות גבוהים לאורך זמן, החלטנו להמשיך באסטרטגיה בה לאומי קארד מציעה פתרונות חכמים לצרכנות בחיי היומיום".

"אנו רוצים להעביר את המסר כי כולנו נהנים לחלום על פנטזיות אבל חיים במציאות וצריכים להתמודד עם תקציב מוגבל והוצאות רבות, כאשר לאומי קארד פועלת בעולם המציאותי ומספקת כלים להסתדר בו", ציינה ישראלי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה