תקציב הפרסום של "כל HOME" לראובני פרידן IPG

התקציב עומד על כ-6 מיליון שקל. משרד הפרסום יבצע את החדרת המותג לשוק הישראלי
שרות Bizportal |

חברת "כל HOME" בחרה במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG לטפל בתקציב הפרסום שלה. היקף התקציב נאמד בכ-6 מיליון שקל.

"כל HOME" מציעה לרוכשי הדיור בישראל ליווי צמוד בשלבי רכישת הבית תוך מתן חבילת שירותים מקצועיים - עו"ד, יועץ משכנתאות, מעצב פנים, סקר סביבתי, בדיקה הנדסית ועוד.

החברה בחרה, כאמור, במשרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הבת של המשרד "אייקון" להוביל את החדרת המותג החדש לשוק הישראלי. חלוקת התקציב תתמקד בפעילות פרסומית בעיתונות הכתובה ובאינטרנט.

תפיסת החברה היא שרכישת בית היא רכישת עתיד ולכן חשוב שתיעשה בצורה נבונה ואחראית בשילוב כל הגורמים המעורבים ברכישה הנמצאים לצד הרוכש באופן אובייקטיבי ובלתי תלוי.

מקור ההשראה להקמת החברה עלה כתוצאה ממחדלים בהם נתקלים רוכשי דיור בישראל בעסקה החשובה ביותר בחייהם. מודל החברה מושתת על מודל אמריקאי, שם רוכשים דירה רק באופן הזה - בצורה בטוחה, בחבילה כוללת אחת ובעלויות אטרקטיביות ביחס למחירי השוק היקרים של יועצים מקצועיים, כאשר פונה אליהם הלקוח באופן עצמאי.

לדברי החברה, "משרד הפרסום ראובני פרידן ו"אייקון", הציגו הצעה כוללת של אסטרטגיה לבידול המותג שתתבטא בתרבות הארגונית, במדיניות השירות, במכלול הפעילות השיווקית והמכירתית וכמובן, בפרסום ובשאר ערוצי התקשורת השיווקית. כמו כן, הציג המשרד גישה קריאטיבית שלמה ומקיפה המבוססת על האסטרטגיה".

בתקציב יחסי הציבור זכה משרד "אקרמן-דור תקשורת ADPR", כשהתקציב ינוהל על-ידי שרון דור-בן חורין העומדת בראש חטיבת הצרכנות, הנדל"ן והתעשייה בחברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה