דאטה פרו הגיעה למקום ה-4 בתחרות "אקו" הבינלאומית

התחרות בוחנת את תחום השיווק הישיר; דאטה-פרו היא החברה הישראלית היחידה שזכתה בפרס בתחרות הבינלאומית עבור קמפיין לכלל פיננסים
שרות Bizportal |

חברת "דאטה-פרו-פרוקסימיטי" הישראלית זכתה בפרס על המקום הרביעי בתחרות הבינלאומית Echo Awards לשיווק ישיר עם קמפיין לכלל פיננסים.

שמרת שוורץ, מנכ"לית דאטה פרו: "קמפיין הדיוור הישיר של כלל פיננסים הינו הקמפיין הישראלי הראשון שעלה לשלב הגמר בתחרות "Echo Awards", הנערכת מדי שנה מאז שנת 1930" מטעם איגוד השיווק הישיר הבינלאומי (DMA)".

הקמפיין של כלל פיננסים פנה למנהלים בכירים, המשפיעים על קבלת החלטות בתחום קופות גמל והשתלמות. במסגרת הקמפיין, נשלחו למנהלים "מכתבי תודה מהעתיד". המכתבים הגיעו כביכול מעובדים, שהביעו תודה למנהל שהמליץ להם על כלל פיננסים ובכך איפשר להם להגשים חלומות שונים לעצמם ולבני משפחתם.

תחרות ה"אקו" שמה דגש רב על אסטרטגיה ותוצאות הקמפיין. לתחרות הוגשו מעל 1,000 קמפיינים שונים המתמודדים ב-12 קטגוריות שונות ולראשונה כאמור, עולה קמפיין ישראלי לשלב הגמר.

השלב האחרון של השיפוט יתקיים בסוף חודש יולי השנה וההכרזה על הזוכים תתקיים במסגרת הכנס השנתי של ה-DMA שיערך השנה בסן פרנסיסקו בחודש אוקטובר. יצויין, כי זה אינו הפרס היחיד בו זוכה דאטה-פרו ובשנת 2006 זכתה החברה גם בפרס בתחרות ה-Caples Awards עבור קמפיין לג'יפ XC90 של וולוו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה