רות שחם מונתה למנהלת השיווק הקמעונאי בג'נרל מילס
החברה האמריקנית מייצרת את מוצרי המאפה פילסברי ומייבאת נייצ'ר ואלי וגלידות האגן-דאז
ג'נרל מילס ישראל, יצרנית מוצרי המאפה פילסברי ויבואנית נייצ'ר ואלי (NATURE VALLEY) וגלידות האגן-דאז, הודיעה על מינויה של רות שחם-קלויזנר, לתפקיד מנהלת השיווק הקמעונאי בחברה.
שחם-קלויזנר (32), בוגרת תואר ראשון בהנדסת מזון ותואר שני במנהל עסקים, שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת תחום מאפה בחברת שטראוס-עלית ולפני כן כמנהלת מותג MUST בעלית.
בתפקידה כמנהלת שיווק קמעונאי בג'נרל מילס ישראל, מתכננת שחם-קלויזנר להוביל ולחזק את מותגי פילסברי ונייצ'ר ואלי, תוך התמקדות בקהלי היעד העיקריים, בפעילויות שיווקיות שונות ולבחון כניסה לתחומים חדשים.