איגוד המפרסמים בודק השלכות התפטרותו של ירון דור
ההודעה על התפטרותו הבוקר (ד') של ירון דור מתפקיד סמנכ"ל השיווק של שופרסל, מעמידה בסימן שאלה את המשך תיפקודו כיו"ר איגוד המפרסמים.
כאמור, הבוקר ביקש ירון דור מאפי רוזנהויז, מנכ"ל רשת שופרסל, לסיים את תפקידו לאור השינוי הארגוני הצפוי בהנהלת החברה במסגרתו יאוחדו אגפי השיווק והסחר. לאחר המיזוג יפעלו כאגף אחד תחת ניהולו של אלי גידור.
ב-13 לנובמבר 2006 בחר איגוד המפרסמים בישראל את ירון דור לתפקיד יו"ר האיגוד. דור כיהן גם כחבר בהנהלה היוצאת של האיגוד וכיו"ר ועדת הכספים שלה.
במעמד הבחירה אמר אז דור, כי "יש כאן נבחרת של הנהלה שתייצג את המפרסמים, אנשים ראויים בפני עצמם אשר מייצגים חברות מובילות בענפים מגוונים: בתחומי קמעונאות, תעשייה, אנרגיה, פיננסיים, תקשורת, נדל"ן, בריאות ועוד. אנו נפעל ביחד כדי שקולו של האיגוד יישמע וישפיע על כל ענף הפרסום והשיווק בישראל. אני מאמין שאיגוד המפרסמים ישמש כמקור של אנשי השיווק לשיתוף של ידע וניסיון שיצמיח את הדור הבא של השיווק בישראל".
כעת, התפטרותו של דור משופרסל מסכנת את תפקידו כיו"ר האיגוד. איגוד המפרסמים בתגובה להתפטרות: "באיגוד בודקים את ההשלכות המשפטיות בנושא ובישיבת ההנהלה הקרובה שתתקיים ב-21 לפברואר ידונו בכך. אנחנו קובעים את הדברים בצורה שפויה ובנחת".