ויסוצקי מחליפה את אדלר ביהושע TBWA
ויסוצקי, יצרנית התה המובילה בישראל, מחליפה משרד פרסום. לאחר שנים בהן טופל התקציב הפרסומי באדלר חומסקי & ורשבסקי נבחר כעת פרסום יהושע TBWA לטפל בכל קשת המוצרים של החברה בקטגורית התה החם והאייס-טי.
לדברי אורלי חרש, סמנכ"ל השיווק של ויסוצקי: "מגמת הבריאות המתחזקת חושפת אנשים רבים לעולם התה. המדף עשיר במוצרים, מטרתנו שהצרכן יבחר במותג ויסוצקי. בחרנו במשרד של יהושע TBWA כי הוא היטיב להבין את מהות ויסוצקי ויעדיה והציע לנו פתרונות יצירתיים שיובילו את החברה קדימה".
תקציב הפרסום של ויסוצקי מוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה. מיום הקמתה של החברה בישראל היא עלתה עם כ-100 קמפיינים שונים ולעולם לא החליפה את הלוגו. כמו כן, יחסי הציבור והדוברות של החברה במהלך 15 השנים האחרונות מנוהלים על-ידי שלמור תקשורת, בבעלות אירינה שלמור.
ליהושע TBWA ניסיון רב בטיפול במותגי מזון ומשקאות, ביניהם מקדונלד'ס, פרימור, קבוצת נטו (המותגים שלושת האופים, טיבון-ויל, ויליגר ודלידג) ומועצת הצמחים. קבלת תקציב ויסוצקי מהווה הישג נוסף עבור יהושע TBWA, לאחר שבשבוע שעבר קיבל המשרד את תקציב הפרסום של מותג מוצרי החלב הבינלאומי מולר, ואת תקציב הפרסום של מותג הדטרגנטים למדיח הכלים Somat, אשר מצטרף למותגי חברת הנקל המטופלים במשרד. בין תקציבי המשרד: בנק דיסקונט, דיסקונט למשכנתאות, המועצה להסדר ההימורים בספורט, מגדל, מעריב, ג'ייד, המכללה למינהל, האינטרנט המהיר של בזק, טויוטה, רשת מלונות פתאל, קבוצת גוטקס ועוד.
ויסוצקי תופסת נתח של 80% משוק התה בישראל, ומייצאת גם לארה"ב, אוסטרליה, דרום אפריקה, רוסיה ואנגליה.