בנק הפועלים בקמפיין לשירותי סלולר למגזר הרוסי

הקמפיין פותח בשיתוף עם משרד הפרסום היעודי "תל אביב-מוסקבה"
אפרת אדיר |

בנק הפועלים יוצא היום (א') בקמפיין חדש אשר פונה למגזר הרוסי ופותח בשיתוף עם משרד הפרסום "תל אביב מוסקבה". הקמפיין החדש מקדם את שירותי ה-online של הבנק.

השירות מאפשר ללקוח לקבל הודעות SMS ו/או דואר אלקטרוני, המציגים מידע בזמן אמת על פעילויות בחשבון השוטף, תיק השקעות ושוק ההון. הלקוח מגדיר באופן חד פעמי את סוג ההודעה, תנאי להיווצרותה, טווח זמנים מאושר לקבלתה וערוץ קבלתה ומקבל את המידע ללא צורך בפעילות נוספות או במשלוח הודעות SMS למערכות הבנק.

לצורך כך פותחה על ידי הבנק מערכת המחשבת בזמן אמת את היתרות של הלקוח המתעדכנות במהלך יום העסקים עם רישומה של כל פעולה חדשה בחשבון.

ציון קינן, מ"מ מנכ"ל וראש החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, אומר כי פיתוח שירותי ההתראות מתבצע בהתאם לתפיסה הרב-ערוצית שפיתח הבנק. "גורמים בינלאומיים, ובהם חברת המחקר Forrester Research, מגדירים את השירות שלנו בסטנדרטים עולמיים חדשים, ואנו ממשיכים לקבוע סטנדרטים גבוהים יותר". לדברי קינן, בנק הפועלים ימשיך להוביל את מהפכת הבנקאות הסלולרית, תוך פיתוחה גם בתחום ביצוע פעולות.

רון וקסלר, מנהל אגף E-Banking ופיתוח עסקי, מציין: "מדובר בקפיצת מדרגה נוספת בישום התפישה הרב ערוצית אותה מוביל הבנק. לשירותי הבנקאות הסלולרית שלנו הצטרפו כבר למעלה מ-250,000 לקוחות המהווים הרחבה משמעותית של מעגל הלקוחות המשתמשים בערוצים הישירים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה