מעריב משיק את מוסף סופשבוע המשודרג בקמפיין אינטרנט

הקמפיין, באמצעות TBWA/DIGITAL, חברת האינטראקטיב של יהושע, בהשקעה של 30 אלף דולר
שרות Bizportal |

קבוצת מעריב יוצאת בקמפיין אינטרנט להשקת מוסף סופשבוע החדש באמצעות TBWADIGITAL המתמחה בתחום שיווק דיגיטלי.

הקמפיין, בהשקעה של כ-30 אלף דולר, כולל באנרים וכן מיניסייט ייעודי ובו קישור למהדורה האלקטרונית של מעריב. מוסף סופשבוע בגרסתו החדשה מציע בצמוד למחויבות שלו לתוכן מעודכן ועשיר, גם עיצוב גרפי עכשווי ומרענן.

הקמפיין החדש עולה תחת הסיסמא: "מעריב עושה לך סופשבוע טוב יותר", באתרים nrg, תפוז, ICE, וואלה!, MSN ו-Bizportal.

חברת TBWADIGITAL שהוקמה בשנת 1997 על-ידי גיא וירון מור תחת השם "מור אינטראקטיב", נרכשה בינואר 2006 על ידי קבוצת הפרסום TBWA העולמית ובכך הפכה לנציגתה בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל. בהמשך 2006 הכריזה TBWADIGITAL על הפיכתה לבית שיווק דיגיטלי המספק את כל שירותי הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת. החברה כוללת כיום ארבע יחידות: פרסום באינטרנט, בניית אתרים, שיווק במנועי חיפוש ויחידת יחסי ציבור אונליין. החברה מונה 40 עובדים ומטפלת בלמעלה מ-40 לקוחות ביניהם טוטו ווינר, מקדונלד'ס, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אפריקה ישראל, קבוצת מעריב ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה