רוני סופרסטאר ממשיכה להוביל את קמפיין בננה
חברת אקספוז, המשווקת את מותג בגדי הים "בננה", בחרה שוב בזמרת רוני סופרסטאר כפרזנטורית המותג זו העונה הרביעית ברציפות.
על הופעתה בקמפיין שצולם בתאילנד תקבל רוני סופרסטאר כ-45 אלף דולר. מותג בגדי הים "בננה" מהווה כיום כ-40% משוק בגדי הים לנערות בישראל.
אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת אקספוז: "רוני סופרסטאר מלווה את המותג מיום הקמתו ומתחילת דרכה המקצועית בעולם המוזיקה. מנתוני סקר דעת קהל עולה כי רוני מזוהה עם המותג, דבר שתרם רבות להצלחת המותג בקרב קהל היעד וביסס את המותג כמוביל בשוק בגדי הים בישראל".
צילומי הקמפיין לעונת קיץ 2007 נערכו בתאילנד על אי טרופי מבודד בהשראת מהדורת בגדי הים הבינלאומית של המגזין "ספורטס אילוסטרייטד". קולקציית בגדי הים כוללת כ-100 דגמים שונים ומאופיינת בצבעוניות של גווני אדמה, ירוקים וגווני הכחול.
לצד המותג בננה משווקת חברת אקספוז את מותגי ההלבשה התחתונה "לי קופר", את מותג בגדי הים של המעצבת גלית לוי ומותג הגרבונים "גולדן ליידי".