יס משקיעה בפעילות שיווקית לנוער כ-2 מיליון שקל

הפעילות מורכבת מפעילות שטח ומתוכנית טלוויזיה במקביל; הפרס הגדול: כוכבי "ראש גדול" מארחים את כוכבי "השיר שלנו" במסיבת סוף השנה של בית הספר
אפרת אדיר |

חברת yes מקדמת את תוכניות הנוער שלה "ראש גדול" ו"השיר שלנו" בעזרת פעילות לקהל הילדים והנוער, בהשקעה של 2 מיליון שקל. במסגרת הפעילות אשר תחל לרגל עליית העונה השלישית של "ראש גדול" והעונה הרביעית של "השיר שלנו" יוכלו הילדים להגשים חלום ולאחר את כוכבי התוכניות בבית הספר שלהם למסיבת סוף השנה.

זהו השלב השלישי במהלך השיווקי הכולל של יס, שתחילתו בקמפיין טלוויזיוני ושילוט חוצות לרגל עליית העונה הרביעית של "השיר שלנו" וקמפיין שילוט ואינטרנט לרגל העונה השלישית של "ראש גדול".

על מנת להשתתף בתחרות, הילדים ובני הנוער יוזמנו להכין קליפ שבו הם שרים ומופיעים לבד או עם חברים, אותו יעלו באתר האינטרנט של התחרות. הגולשים באתר ידרגו את השירים ובחירת הזוכים תיעשה על-ידי הגולשים ועל ידי שופטי התחרות.

בנוסף, בכל שבוע תעלה תוכנית שבועית בהנחיית מייקל לואיס, בה יתמודדו 4 הזוכים, עם הקבוצה שלהם, על מקום בגמר הגדול. התוכנית תהיה שעשועון מונופול, בו הקבוצות המתמודדות ישתתפו במשימות מגוונות הקשורות לתכני "השיר שלנו" ו"ראש גדול".

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של חברת yes: "אנו רואים חשיבות רבה בהעמקת הקשר עם הילדים ובני הנוער. ממחקר שערכנו במהלך דצמבר האחרון עולה, כי שיעור הצפייה היומי הממוצע בקרב ילדים בגילאי 8-14 עומד על כ-3 שעות. יותר מכך, גילאים אלה מהווים כוח קניה משמעותי וכ-40% מהם מעורבים בהחלטה לאיזה ספק רב ערוצי להתחבר, נתון שכמובן עולה עם הגיל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה