תקציב הפרסום של יורופקאר יטופל באליקים הרמן

המשרד יעסוק בהחדרתו המחודשת של המותג לשוק הישראלי; גבר על משרד הפרסום JWT ישראל; תקציב הפרסום יעמוד על 5 מיליון שקל בשנה הראשונה
אפרת אדיר |

חברת השכרת הרכב והליסינג התפעולי "יורופקאר" בראשות יו"ר החברה איציק כהן ומנכ"ל החברה מיכאל ארנון, בחרה בפרסום אליקים הרמן להוביל את החדרתו המחודשת של המותג לשוק הישראלי. תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על 5 מיליון שקל בשנה הראשונה.

הבחירה באה בעקבות בחינת הצעות של משרדים שונים ובשלב הסופי גברה ההצעה של אליקים הרמן על זו של JWT ישראל.

אליקים הרמן הציג הצעה כוללת של אסטרטגיה לבידול המותג שתתבטא בתרבות הארגונית, במדיניות השירות, במכלול הפעילות השיווקית והמכירתית וכן בפרסום ובשאר ערוצי התקשורת השיווקית. בנוסף, נבחר המשרד בשל הגישה הקריאטיבית המבוססת על האסטרטגיה.

לצד הבחירה במשרד פרסום בחרה "יורופקאר" גם במשרד "אקרמן-דור תקשורת ADPR", לטיפול בתקציב יחסי הציבור של החברה. התקציב ינוהל על-ידי רוני אקרמן העומד בראש חטיבת הרכב, התיירות וסגנון החיים בחברה.

כחלק מתהליך המיתוג מחדש של החברה, נפתחו לאחרונה סניפים של "יורופקאר" בישראל, והושלמה רכישת צי הרכבים הראשון בעלות של 25 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה