נובארטיס בקמפיין של חצי מיליון ש' ל-למוסין
חברת נובארטיס יוצאת בקמפיין ל-למוסין- סוכריות מציצה בטעמים לימון או דובדבן לחיטוי והקלה על כאבי גרון חזקים. הקמפיין, בהיקף של כחצי מיליון שקל, יכלול פרסום ברדיו תחת המסר: "למוסין לכאבי גרון חזקים". הקמפיין יעלה בשפ"מ באמצעות פרסום אקספרט ב-20 לינואר ברשתות ב' ג' ו-88FM.
הקמפיין מציג דו שיח בין שני חברים, האחד מתלונן על כאבי גרון חזקים ואילו השני ממליץ לו על טבליות למציצה למוסין כפתרון חזק לכאבי גרון חזקים. הפעילות המושלבת של סוכריות למוסין משלבת חומר המרגיע ומשכך כאבים, ומקל על הבליעה (לידוקאין), חומר אנטיבקטריאלי המעכב את צמיחת החיידקים ומקל על הדלקת (טירוטריצין) וכן חומר מחטא, בעל פעילות רחבת טווח (צטרימוניום), אשר בשילוב בטבליה אחת מקלים על כאבי גרון חזקים ופועלים לחיטוי זיהומי גרון.
לדברי ריקי הלוי, מנהלת השיווק בנובארטיס, הקמפיין ילווה את השקת המותג באריזתו החדשה. "למוסין הינו מותג הנמכר במדפים פתוחים ברשתות הפארם וכן בתחנות דלק, והקמפיין נועד למתג את למוסין כפתרון היעיל ביותר לכאבי גרון חזקים אשר מקשים על פעולות יום-יומיות, כמו בליעה, אכילה ודיבור". למוסין הינו בעל הכשר של הרבנות הראשית וכן אינו מכיל סוכר ולכן מתאים גם לחולי סוכרת.