בלעדי: מרקסטון הובילה בפרסום בשוק ההון בדצמבר 2006
ערוץ הפרסום והשיווק של BIZPORTAL בשיתוף עם יפעת בקרת פרסום פרסמו היום (ה') את דירוג ענף הפרסום בתחום שוק ההון בישראל לחודש דצמבר 2006. הנתונים מצביעים על היקפי ההשקעה בפרסום של החברות בשוק זה במחירים ריאליים. מהדירוג עולה, כי קרן מרקסטון הובילה את התחום בקטגוריית המפרסם בחודש דצמבר, עם הוצאה ריאלית לפרסום של 747,754 דולר.
נציין, כי מרקסטון מוציאה את מרבית התקציב על פרסום בית ההשקעות אשר בבעלותה - פריזמה, הממוקמת במקום השני בקטגוריית הקמפיין, אחרי קמפיין אלטשולר-שחם, ובמקביל במקום השני גם בקטגוריית המותג, אחרי בנק דיסקונט - קופת גמל.
במקום השני בקטגוריית המפרסם בתחום שוק ההון לחודש דצמבר, ממוקמת "מיטב - קרנות נאמנות", עם פעילות של כ-648 אלף דולר, ואחריה בפער לא קטן, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-503 אלף דולר, נמצא בנק דיסקונט.
סוגרות את החמישיה בדרוג המפרסם - קבוצת כלל ובית ההשקעות "אלטשולר-שחם", במקום הרביעי והחמישי, בהתאמה ובפערים קטנים.
כאמור, בית ההשקעות "אלטושלר-שחם" מאייש את המקום הראשון בדרוג הקמפיינים בתחום שוק ההון לחודש דצממבר, עם קמפיין "קופות גמל עם אשראי - לחסוך בלי לחסוך מעצמך" בהשקעה ריאלית של 287,847 דולר. לאחרונה, עבר תקציב הפרסום של אלטושלר לפרסום יהושע TBWA.
פרסום המותג פריזמה מציב גם את משרד הפרסום שלו במקום הראשון בדרוג משרדי הפרסום בתחום שוק ההון, עם היקף פעילות של 761,303 דולר לחודש דצמבר. שלמור אבנון אחראי גם על תקציב הפרסום של "פריזמה - קרנות" ושל "פריזמה - קופות גמל", כאשר מרבית התקציב לפרסום הולך לפרסום בית ההשקעות עצמו.
אחריו, בפער של כ-168 אלף דולר, ממוקם מק'אן אריקסון, ואת המקום השלישי מאייש פרסום אליקים הרמן עם היקף פעילות של כ-454 אלף דולר.
באופן כללי עלה היקף הפרסום בקטגוריית שוק ההון בחודש דצמבר 2006, זאת מאחר ומדובר בסוף שנה ובתי ההשקעות מרבים בפרסום קופות הגמל וקרנות הנאמנות בתקופה זו, על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות חדשים על חשבון הבנקים לקראת שנת 2007.