חברת ריגלי יוצאת בקמפיין תדמיתי לאורביט דרופס

הקמפיין הופק בישראל באמעצות גיתם BBDO בהיקף כספי של מיליון וחצי שקל
שרות Bizportal |

חברת ריגלי ישראל, יוצאת בקמפיין תדמיתי לאורביט דרופס, סוכריות ללא סוכר, שצולם והופק בישראל. הקמפיין מדגיש את היתרונות הדנטליים של המוצר - סוכריות ללא סוכר, המוכרות עלידי ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל כמסייעות בשמירה על בריאות הפה והשיניים.

מותג אורביט משתמש לרוב בפרסומות בינלאומיות המשודרות בכל רחבי העולם. כעת, זו הפעם הראשונה שבחרו בריגלי ישראל להשתמש בפנים ישראליות ובהפקה מקומית בפרסומת לאורביט דרופס. הקמפיין הופק באמצעות גיתם BBDO בהשקעה של מיליון וחצי שקל.

הסרטון משתמש בז'אנר הומוריסטי ומציג באמצעות כישרון מיוחד של נגינה על השיניים, את חוזקן ובריאותן ואת יופיו של החיוך. הקמפיין מלווה בסלוגן: "אורביט דרופס, טעם נפלא לשיניים בריאות".

אורביט דרופס משווקות בחמישה טעמים מרעננים: לימון-מנטה, מנטה, מנטה עדינה, פירות יער ואבטיח.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה