סלקום פותחת את 2007 במהלך מוסיקה לצעירים

מציעה לקנייה ערכת מוסיקה הוכללת מכשירי MP3 דור 3 ודור 3.5, אוזניית בלוטות' סטריאופנית וכרטיס זיכרון 1GB המאפשר אחסון 750 שירים באורך מלא
אפרת אדיר |

New Media Age, מגזין המדיה הדיגיטלית בארה"ב מדווח, כי 80% מהצעירים בעולם כבר הפכו את הסלולרי למכשיר המוסיקה העיקרי שלהם. סלקום, מתייחסת לנתון ופותחת את שנת 2007 במהלך מוסיקה חדש לצעירים.

במרכז המהלך משיקה סלקום ערכת מוסיקה הכוללת גם אזניות בלוטות' סטריאופוניות a2dp וגם כרטיס זיכרון בנפח של 1GB, המאפשר אחסון של כ-250 שירים באורך מלא. ערכת המוסיקה, ששוויה עומד על 600 שקל, מוצעת לרוכשים ומשדרגים לטלפונים דור 3, בהנחה של 70%, תמורת 5 שקל בחודש בלבד למשך 36 חודשים.

לדברי החברה, עד היום נמכרו בסלקום יותר מחצי מיליון מכשירי מוסיקה כאשר ב-2006 שוק ההורדות עבר מהפכה ורוב ההורדות הן כבר לא של רינגטונים רגילים אלא של טרוטונים ושירי MP3.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "הסקרים שלנו מראים שהצעירים מעדיפים את סלקום ורואים בה את החברה המזוהה ביותר עם מוזיקה. ההשקעה שלנו בפנייה לצעירים החלה לפני 3 שנים ומאז אנחנו מקפידים להמשיך ולטפח את הצעירים, להיות קשובים לצרכים ולרצונות שלהם אם זה באמצעות אהבה מהסרטים, משהו קטן וטוב, מהלכי ווליום המתמשכים, השקות מכשירים והשקות תכניים יחודיים ומותאמים לקהל הזה".

Ipsos, חברת המחקר העולמית, פרסמה בארה"ב בנובמבר 2006, כי "שתי קבוצות הגילאים שצורכות הכי הרבה מוזיקה בסלולר הן כצפוי צעירים (11%) ובוגרים צעירים בגילאי 18-34- 7%. כמו כן, 71% מבעלי המכשירים הסלולאריים מכירים או מודעים למכשירים שמהווים נגני מוזיקה ו-14% מדווחים שיש להם מכשיר שיכול לתפקד כנגן".

מהלך הצעירים ילווה בקמפיין טלוויזיה, שלטי חוצות ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בהיקף של 1 מליון דולר, סיסמת הקמפיין היא: "סלקום ווליום - המוסיקה תמיד איתך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה