שירלי בוגנים נבחרה לפרזנטורית של פמינה
חברת פמינה, מהמובילות בתחום ההלבשה התחתונה בישראל, בחרה בדוגמנית שירלי בוגנים כפרזנטורית. על הופעתה בקמפיין תקבל בוגנים כ-60 אלף דולר.
דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל חברת פמינה: "זו הפעם השנייה בה בוחרת פמינה בשירלי בוגנים כפרזנטורית של החברה. פמינה פונה לקהל יעד של נשים ישראליות בכל גיל. בחרנו בשירלי מכיוון שאנחנו מאמינים שהיא מייצגת את היופי הישראלי האותנטי ומהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי".
בשנה האחרונה השתתפה שירלי בתכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" והובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים נחשקים ביניהם ל-Bobby Brown Cosmetics, מותג האופנה Macy's, קמפיין טלוויזיה למותג הקוסמטיקה Clairol מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher והקמפיין העולמי של Natural Sea Beauty, חטיבת מוצרי ים המלח של לוריאל.
תקציב הפרסום של חברת פמינה נמצא בטיפולו של גולן נהרדעא ועומד על 350 אלף דולר לשנה.
לאחרונה נכנסה פמינה לתחום המידות הגדולות בחזיות, בהשקעה של 2 מיליון שקל. מהלך הכניסה לתחום כולל תהליך פיתוח מורכב של גזרות, שיטת תפירה ייחודית ושיווק לכ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ. עם כניסתה לתחום המידות הגדולות צופה פמינה עליי של כ-20% במכירות.