נטקס השיקה מודל פרסום חדש

המודל מבוסס על שילוב מיקום קבוע בתוצאות החיפוש ותשלום על פי מספר כניסות מודל הפרסום החדש, אמור לחסוך מהמפרסם זמן ומשאבי ניהול ומעקב אותם הוא משקיע כיום במנועי החיפוש

נטקס השיקה מודל פרסום חדש באינטרנט המבוסס על שילוב מיקום קבוע בתוצאות החיפוש ותשלום על פי מספר כניסות (ppc). על פי המודל, המפרסם יכול לבחור מיקום ספציפי בו הוא מעוניין להופיע באופן קבוע, בשונה מאפשרויות הפרסום הנהוגות כיום במנועי החיפוש, בהן מיקום מודעת הפרסום משתנה כל העת ואין ביכולתו של המפרסם לקבע את מיקומו בעמוד התוצאות.

מודל הפרסום החדש, אמור לחסוך מהמפרסם זמן ומשאבי ניהול ומעקב אותם הוא משקיע כיום במנועי החיפוש. בנוסף, מציעה נטקס קישור של כל מילות המפתח הרלבנטיות לקמפיין הפרסום, מבלי שהמפרסם יצטרך לשלם על כל מילת חיפוש בנפרד.

ליאור פריטי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בנטקס, אמר כי "פיתחנו מנגנוני תמחור אוטומטיים דינאמיים המבטיחים למפרסם את הגמישות בכמה 'צירים' לצורך הרכבת הקמפיין שלו. המודל החדש מאפשר מתן מענה לכל סוג מפרסם, קטן כגדול, ומאפשר למפרסם לבחור את הדבר החשוב לו ביותר, מבין מיקום, תקציב, כמות כניסות ותקופה". פריטי הוסיף, כי "אנו מתכוונים בתקופה הקרובה להעלות מערכת און ליין, ידידותית למשתמש, אשר תאפשר למפרסמים לבנות קמפיין באופן עצמאי ובלתי תלוי. בנוסף תעמוד לרשותם מערכת דו"חות אשר תשקף את היקף הפעילות ותוצרי הקמפיין. המחויבות שלנו לתוצאות היא המחויבות שלנו למפרסם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה