מלחמת המועדונים: YOU מדווחת על 70 אלף לקוחות

מבדיקות שוטפות שעורכים ב-You, מתברר כי 84% מהלקוחות מנצלים את ההטבות וההנחות המוצעות באופן שוטף
שי פאוזנר |

לצד ההשקעה הגדולה בפרסום ושיווק שמבצעת המתחרה - כרטיס המועדון והאשראי של שופרסל, לאומי קארד וחברת הדלק פז, מדווחת היום קבוצת אלון של דודי ויסמן, כי בימים אלו הצטרף הלקוח ה-70 אלף ל-You - כרטיס אשראי שלה ושל דיינרס (ויזה CAL).

מנכ"ל You, שלומי לחנה סבור, כי הצלחתו של הכרטיס נובעת בעיקר מייחודו, הממצב את הלקוח במרכז ופונה אליו כאל צרכן חכם, יעיל ומודע.

You, המונפק על ידי חברת דיינרס בשיתוף קבוצת אלון, הינו כרטיס אשראי לכל דבר ועניין וניתן להשתמש בו בכל מקום. בנוסף, לקוחות You זוכים להטבות משמעותיות ברשתות הרבוע הכחול של ויסמן וקבוצתו, ששת, מגה, סופר סנטר, כפר השעשועים, KFC ופיצה האט, כאשר מעבר להנחות מתוגמל הלקוח בהחזר כספי על קניותיו.

השקתו של הכרטיס לפני כ-5 חודשים, לוותה בקמפיין פרסום בכיכובה של יונה אליאן ובקידום מכירות ברשתות.

ב-You זוקפים את הצלחת הכרטיס גם למודעות הצרכנית ההולכת וגוברת ופניה לתועלת ממשית ומוחשית. מבדיקות שוטפות שעורכים ב-You, מתברר כי 84% מהלקוחות מנצלים את ההטבות וההנחות המוצעות באופן שוטף, נתון זה גבוה באופן משמעותי בכל קנה מידה מהאחוז הרווח בארץ ובעולם בתוכניות נאמנות דומות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה