מנכ"ל IMH: רוב הפרסום המקוון ב-2006 הופנה לצעירים
"בשנת 2006 קהלי היעד המועדפים על המפרסמים ב"רשת" של IMH אונליין הם בני נוער וצעירים בגילאי 12-35 המתעניינים בהורדות תכנים ונשים בנות 25-35 המתעניינות בהורות", כך אמר היום (א') דן רון, מנכ"ל IMH און ליין.
כמו כן, מדווחת החברה כי בחודש ינואר 2006 הגיעה להישג מרשים עם חשיפה ללמעלה מ-90 מיליון דפים הנצפים בחודש.
אחד מפיתוחי IMH הוא "הרשת" המנהלת למעלה מ-50 אתרי אינטרנט בסיווג של גילאים, תחומי עניין וסגנון חיים. בנוסף ל"רשת", מנהלת IMH את אתרי האינטרנט של CNN להם 5 מיליון חשיפות ורבע מיליון גולשים ייחודיים מישראל בכל חודש. על פי נתוני "הרשת", המפרסמים הגדולים ביותר באינטרנט בשנת 2006 הם יוניליוור על-ידי רדהד, מוטורולה באמצעות טרגט מרקט, פרטנר-אורנג' וישראכרט באמצעות Y&R אינטראקטיב ויונייטד, הוט, מכבי שירותי בריאות, 012, קרליין, וג'וב אינפו באמצעות גורני אינטראקטיב, ברק על-ידי ארק אינטראקטיב, מכללת רמת גן באמצעות מקאן דיגיטל, ניו פארם, אבוט וטרבליסט על-ידי אידיאולוג'יק.
רון הוסיף, כי "בעידן של ריבוי ערוצי מדיה דיגיטליים הכוללים טלוויזיה, אינטרנט, סלולר ומחשבי כף יד, הפניה הממוקדת לקהלי היעד מתעצמת במטרה להשיג את יעדי המשווקים. האינטרנט כפלטפורמה שיווקית נמצא בצמיחה דו ספרותית ועם הרחבת התכנים בווידיאו ברשת האינטרנט, מגמה זו תמשיך ותתחזק".