טרה מצרפת את יהושע TBWA לטיפול בתקציב המותג מולר

תמשיך את ההתקשרות עם משרד הפרסום JWT ישראל, שאחראי במשך השנתיים האחרונות על האסטרטגיה הפרסומית של המחלבה
אפרת אדיר |

החתימה של מחלבת טרה על הסכם זיכיון וידע עם חברת החלב הבינלאומית מולר (Müller), מביא את החברה לצרף משרד פרסום חדש לטיפול במותג - יהושע TBWA.

בתוך כך, תמשיך טרה את ההתקשרות עם משרד הפרסום JWT ישראל, שאחראי על האסטרטגיה הפרסומית למחלבה שנבנתה בשנתיים האחרונות. לדברי המחלבה, JWT ימשיך להוביל ולפתח את החברה לאור שביעות הרצון מהמשרד.

משרד הפרסום TBWA/יהושע קיבל, כאמור, את תקציב הפרסום של המותג הבינלאומי מולר. החלטה זו התקבלה במטרה לנצל את הידע והניסיון של TBWA העולמי עם המותג מולר, שכן, סוכנות TBWA העולמית מטפלת במותג מולר בבריטניה.

על פי ההסכם, שנחתם לפני כחודש בין טרה למולר, יוענק לטרה ידע טכנולוגי נוסף בייצור ובפיתוח מוצרים חדשים עם דגש על מוצרי פרימיום, וכמו כן זיכיון בלעדי לייצור ולשיווק מוצרי מולר בישראל. מולר הינה חברה פרטית המייצרת מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות וקינוחים. בתחום היוגורט מובילה מולר בשוק הבריטי ונמצאת במקום השני בגרמניה ובאיטליה. ביתר מדינות אירופה, מולר הינה חברת היוגורט מספר 2 בגודלה אחרי דנונה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה