תקציב יחסי הציבור של גן העיר יטופל בארד תקשורת
תקציב יחסי ציבור של מרכז הקניות "גן העיר" בתל אביב יטופל על ידי המחלקה למגזר הרוסי בארד תקשורת.
מדובר בהשקעה ראשונה של מרכז הקניות לפנות לצרכן הרוסי. גן העיר הינו מרכז הקניות הוותיק בתל אביב המכיל כ-100 חנויות ובתי עסק.
לדבריו של דדי ריזל, מנכ"ל גן העיר: "החלטנו להתחיל במהלך יחסי ציבור בתקשורת הרוסית כיוון שאנו מאמינים בפוטנציאל ובכוח הקניה של הצרכן הרוסי. בשנים האחרונות ראינו שדוברי רוסית אוהבים לצרוך מוצרים איכותיים ממותגי יוקרה עולמיים ומוכנים להשקיע בהם. לכן הצבנו בפנינו מטרה לתקשר את המקום ואת השירותים במדיה הרוסית על מנת לחזק את המגמה ולהגדיל את נתח השוק הרוסי".
המחלקה הרוסית בארד תקשורת היא יחידה עצמאית הנותנת שרותי יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי במגזר הרוסי. המחלקה מורכבת מיוצאי המגזר הרוסי עם ניסיון רב בטיפול הלקוחות המובילים מתחומים שונים של המשק. בראש המחלקה עומדת יאנה בביצקי עם ניסיון של מעל 6 שנים בתחום.
בין הלקוחות של המחלקה הרוסית: חברת תרופות בינלאומית שרינג פלאו ישראל, בית האופנה Millos, קרייזי ליין, ברליץ, אגד, יהלומי קורל, אגד תיור ונופש ואחרים.