2 מיליון שקל בקמפיין של גיבור סברינה ל-FIX
בפעם הראשונה תעלה חברת גיבור סברינה, יצרנית ומשווקת מותג ההלבשה התחתונה FIX, בקמפיין טלוויזיה. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום אליקים הרמן. מדובר בקמפיין מכירתי המורכב משלושה סרטונים קצרים בני 10 שניות, כאשר הרעיון שעובר בכל הסרטים, מדגיש מבצע לכאורה בנאלי של 1+1, המתוכנן להיות זכור במיוחד.
סרט ראשון – בחורה מורידה חזייה ומתחתיה מתגלה עוד חזייה. סרט שני – גבר מוריד תחתונים ומתחת זוג נוסף. סרט שלישי – בחורה מורידה גרבי FIX כאשר מתחתיהן מתגלים זוג גרביים נוספים. ברקע שלושת הסרטונים הקצרים, מלווה קריינות: "קונים אחד ומקבלים אחד מתנה".
הסרטונים יעלו במוצאי שבת הקרובה ויגובו גם בקמפיין עיתונות.
לדברי עפר ינאי, מנכ"ל גיבור סברינה: "הקונספט שנבחר לקמפיין הינו קצר, ממוקד וזכיר ומגיע מעולמות התוכן של הלבשה תחתונה. הסרטים השונים מפעילים את יצר הסקרנות והמציצנות של הצופה".
בקמפיין הושקעו, כאמור, למעלה מ-2 מיליון שקל.