ה.שטרן עולה על איילון

עם 10 שלטי קיר למשך שנה בכיכובה של השחקנית ההוליוודית אשלי ג'אד, בהשקעה של 3.5 מיליון שקל
שרות Bizportal |

רשת התכשיטים הבינלאומית ה.שטרן עולה השבוע עם קמפיין ממוקד על גבי 10 שלטי קיר לרגל השקת קולקציית 2007 אותה מובילה השחקנית ההוליוודית אשלי ג'אד. ההשקעה הכוללת בקמפיין נאמדת בכ-3.5 מיליון שקל.

הקמפיין, שימשך שנה שלמה, עד סוף 2007, יכלול שילוט במיקומים מרכזיים על ציר איילון כמו בניין ווסטי ובניין פיבקו על איילון, שלט על גשר גני התערוכה, בטיילת אילת, בנמל התעופה בן גוריון ועוד. השלטים נמצאים בבעלות חברת "ברעם" לפרסום על גבי קירות. הקולקציה החדשה כוללת 9 סדרות חדשות שעוצבו בהשראת תכשיטי הווינטאג' ומציג פריטים עם אבני חן יקרות ויהלומים, פריטים העשויים מרשת זהב, פריטים העשויים מחוליות ועוד.

ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל מסר: "קמפיין זה מאפשר חשיפה רחבה יותר של הקולקציות החדשות למגוון רחב של קהלים. כמו כן, מיקומי השילוט, הנמצאים על צירי מפתח, מחזקים את המובילות של ה.שטרן בענף תכשיטי היוקרה בארץ".

בנוסף לקמפיין הקירות, יוצאת רשת ה.שטרן עם קטלוג מהודר בכיכובה של אשלי ג'אד, שיופץ לכ-80 אלף בתי אב בישראל וכן בחנויות הרשת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה