אמיר צור עוזב את מקאן לניהול קריאייטיב באופטימום
איש הקריאטיב אמיר צור עבר ממקאן אריקסון לניהול הקריאטיב בפירמת הפרסום והמיתוג "אופיטימום". צור, שבין השאר היה חבר בצוות המוביל של קמפיין מפלגת העבודה בבחירות האחרונות לראשות הממשלה, חתום גם על קמפיינים ל-012 קווי זהב, שירותי בריאות כללית, אקס אפקט, שארפ ועוד.
מאופטימום נמסר, כי המשרד נמצא בתהליך התרחבות וקליטת לקוחות חדשים מתחומים נוספים והמינוי בא כהמשך טבעי למגמה זו. המשרד קיבל לאחרונה את הטיפול בתקציב אופנת סליו, רשת בגדי גברים מקבוצת פישמן, הנאמד בהוצאה תקציבית לפרסום בסך 2.5 מיליון דולר בשנה. (מחירי מחירון). תקציב נוסף של המשרד הוא אלומתריס, מערכות בינוי מאלומיניום, העומד על 200 אלף דולר בשנה.
אמיר צור מוסר: "אני בהחלט שמח להגיע למשרד פרסום כמו אופטימום ומצפה ומצפה שנמשיך להציג קריאייטיב חד ואיכותי. מעבר לכך אני מעדיף לדבר במגרש ולא בתקשורת". תגובת ארי טאיטו, מנכ"ל אופטימום: "אנו בוחנים כל הזמן שילובם של אנשי מקצוע מוכשרים לצוות המשרד. הבחירה באמיר צור נעשתה מתוך ראיה ארוכת טווח שמטרתה הרחבת תחומי הפעילות של המשרד ומתן מענה הוליסטי ללקוחותיו. אין לי ספק שכולנו יחד נפיק תועלת רבה מהניסיון ומהחזון שאמיר מביא עמו לאופטימום".