ניר בקאי מונה למנהל קריאטיב בבית הפוסט של JCS
ניר בקאי (33) מונה למנהל קריאייטיב תחום הפרסומות בבית הפוסט פרודקשן מקבוצת JCS.
בקאי יעבוד לצדו של אבי הלטובסקי, מנהל מחלקת הפרומו, אריזות מסך וסרטי תדמית של החברה. הוא החל לעבוד ב-JCS לפני כשנה וחצי, במהלכן תפקד כסופרוויזר קריאייטיב לתחום הפרסומות.
בעברו עבד בקאי כמעצב בשלוחה הישראלית של חברת בניית אתרי האינטרנט הבינלאומית Design Frog. כמו כן, היה בבעלותו סטודיו לאנימציה ואף עבד בבתי הפוסט פרודקשן הישראליים פרימוס וגראביטי. בית הפוסט פרודקשן של JCS נחשב לאחד מבתי הפוסט המובילים בישראל ובין לקוחותיו נמנים משרדי פרסום, חברות הפקה ומפרסמים בארץ ובחו"ל, ביניהם אסם, פרטנר, מפעל הפיס, בזק, פלאפון, בזק בינלאומי, YES, מי עדן, ברק 013, סופרפארם, אלדן, המועצה להסדרים בספורט ועוד.
אריק גרדוס, מנהל JCS Post Production מסר: "כתוצאה מגידול פעילות הפוסט בחרנו לבצע התמקצעות תחומית, למיקסום התמורה ללקוח ביכולות הקריאטיביות ובהליך הפקת הפרוייקטים".