איש השיווק של 2006 יוכתר בכנס השיווק והמדיה

בערב הפתיחה ייפרד איגוד המפרסמים מהיו"ר היוצא עופר בלוך, מנכ"ל נטפים ויפגשו את היו"ר החדש, ירון דור, סמנכ"ל השיווק של שופרסל
אפרת אדיר |

איגוד המפרסמים בישראל יעניק את תואר איש/אשת השיווק של השנה לשנת 2006 במסגרת ערב חגיגי של כנס השיווק והמדיה שיתקיים במוצ"ש ה-20 לינואר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. בערב הפתיחה יפרדו המפרסמים מהיו"ר היוצא עופר בלוך, מנכ"ל נטפים, ויפגשו את היו"ר החדש, ירון דור, סמנכ"ל השיווק של שופרסל, אשר נבחר לאחרונה לתפקיד יו"ר האיגוד.

איש השיווק של השנה ייבחר מתוך אנשי השיווק של החודש שנבחרו במהלך שנת 2006, ביניהם: שגיא כהן, מנכ"ל רשת yellow שזכה בתואר איש השיווק של חודש ינואר; סיגל פרוז'נסקי, מנכ"ל סטודיו C, שנבחרה בחודש פברואר; האמנית מיכל נגרין, בעלת רשת חנויות מיכל נגרין, שזכתה בתואר אשת השיווק לחודש מרץ; יריב שפע, מבעלי רשת ארומה - הזוכה בתואר בחודש אפריל; אייל מליס, מנהל חטיבת מוצרי הנייר ושרשרת האספקה בחוגלה קימברלי - איש השיווק של חודש מאי; עמוס הורביץ, היבואן והמשווק של נעלי קרוקס, שזכה בחודש יוני; הזוכה בתואר בחודש יולי, חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק של המועצה להסדר ההימורים בספורט; דוד פתאל, המנכ"ל והבעלים של רשת מלונות פתאל, שנבחר לאיש השיווק של חודש ספטמבר 2006; אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל - איש השנה של חודש אוקטובר; אילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף שנבחרה בחודש נובמבר וסיגל שילוני, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס אשר הוכתרה לאשת השיווק של חודש דצמבר 2006.

יצויין, כי בשל המלחמה בלבנון לא התקיימה בחירה של איש השיווק בחודש אוגוסט 2006.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה