קמפיין חורף לדיאט קוקה קולה ב-2 מיליון שקל
הקמפיין, באמצעות פרסום דחף 1, עולה תחת הסיסמא המוכרת: "Do what feels good in the winter"
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת בקמפיין חורף חדש בטלוויזיה למותג "דיאט קוקה-קולה" תחת הקונספט: "Do what feels good in the winter".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל, ממשיך את הקו שאימץ המותג של טיפים לאיך לעשות לעצמך טוב בכל יום, בכל סיטואציה ובכל עונה.
עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "הקמפיין החדש מורכב מקולאז' עשיר של טיפים וסיטואציות הממחישים את הרגעים המיוחדים בשגרה החורפית שלנו. אימוץ הטיפים הופך את החורף לחוויה נעימה, ייחודית ומרגשת, כאשר המותג דיאט קוקה-קולה מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".