יוניליוור מרחיבה את סדרת חטיפי הדגנים של תלמה

משיקה סדרה חדשה בשם "רגע קל" בהשקעה של מיליון שקל; שוק חטיפי הדגנים בישראל נמצא בצמיחה שנתית של כ-15%
שרות Bizportal |

תלמה מחברת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל, משיקה קטגוריה חדשה תחת חטיפי הדגנים - סדרת "רגע קל".

הסדרה החדשה כוללת 4 חטיפים משיבולת שועל בטעמים חדשים: חמוציות , משמש, צימוקים ותמר עם מייפל, המכילים עד 65 קלוריות לחטיף, ועשירים בסיבים תזונתיים הגורמים לתחושת שובע.

לדברי דני לוינטון, סמנכ"ל שיווק מזון יוניליוור ישראל: "חטיפי הדגנים "רגע קל" פותחו במטרה לתת מענה לצרכניות המעוניינות לשמור על תזונה נכונה לאורך היום, תוך דגש על זמינות וטעם נהדר. במבחני טעימה זכו החטיפים החדשים לציונים גבוהים ביותר, אל מול חטיפי המתחרים".

ההשקה תלווה בקמפיין עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט, תחת הסלוגן: "טרף קל - סדרת חטיפי רגע קל לשמירה על המשקל, עד 65 קלוריות לתחושת שובע וטעם מושלם", ובפעילות בנקודות המכירה, בעלות של כמיליון שקל.

שוק חטיפי הדגנים בישראל מוערך בכ-55.4 מיליון שקל בשנה. השוק גדל ב-14.8% לפי נתוני נילסן, כספי, שנתי לאוקטובר 2006. המתחרים העיקריים בקטגוריה הם: תלמה מחברת יוניליוור ואנרג'י של שטראוס-עלית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה