סקאל ספורט קיבלה זכיון בלעדי לשיווק נעלי "גס"

קובי סקאל, מנכ"ל סקאל ספורט: "מבדיקות שערכנו בקרב צעירים, ראינו כי יש דרישה למותג נעליים צעיר, בעל ניחוח בינלאומי ובעיצוב טרנדי, ולכן בחרנו לשווק בישראל את מותג גס"
אפרת אדיר |

חברת סקאל ספורט קיבלה בימים אלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג הנעליים האמריקאי Guess ("גס"), והוא ישווק בארץ החל מחודש פברואר 2007.

בשלב הראשון, להטמעת המותג בקרב קהל היעד הוא ישווק ברשת חנויות "אמפוריום" ברחבי הארץ וכן בדיוטי פרי בנתב"ג. כל זאת, תוך הקפדה על מחירים הזהים למחירי המותג בארה"ב. לדוגמא: נעלי נשים יימכרו החל מ-449.99 שקל; נעלי גברים החל מ-499.99 שקל.

להערכת סקאל ספורט בשלב הראשון להחדרת המותג לשוק, יהוו נעלי גס כ-15% ממכירות נעלי הנשים והגברים מכלל מותגי החברה (ביניהם: קנת קול, ניין ווסט, dkny ועוד), ו-5% מכלל מכירות הנעליים הממותגות בישראל.

קובי סקאל, מנכ"ל סקאל ספורט, מסר כי "להערכת חברת סקאל ספורט, היות ומדובר באחד ממותגי הנעליים המובילים בארה"ב, אנו צופים כי הכנסות מחזור המכירות יאמדו בכ-10 מיליון שקל בשנת הפעילות הראשונה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה