מותג Dior ישולב במשביר לצרכן בהשקעה של חצי מ' ד'
נקודות מכירה של מותג היוקרה יעוצבו בהתאם לרוח העיצובית של המותג בעולם כמו בכלבו "גלרי לה פייט" בפאריז
מותג הטיפוח היוקרתי Dior ישראל משקיע למעלה מחצי מיליון דולר בפיתוח נקודות מכירה סלקטיביות בשני סניפי המשביר החדש לצרכן - בקריון ובקניון רמת אביב.
לדברי עמנואל פיתוסי, מנכ"ל Dior ישראל: "הצגת Dior כמותג אופנה בסביבה יוקרתית מגדילה באופן טבעי את המכירות ומבדלת אותו משאר המותגים המזוהים עם קוסמטיקה בלבד".
נקודות המכירה החדשות יעוצבו בהתאם לרוח העיצובית של המותג בעולם כמו בכלבו "גלרי לה פייט" בפאריז.
פיתוסי מוסיף: "כמו בכל העולם, Dior מעדיפה להשקיע בחוויית הקנייה מאשר במבצעים. שמירה על הערכים של Dior מעבירה ללקוח את מהות המותג ואת חוויית האופנה הפריזאית. עיקר המשאבים השיווקיים בשנת 2007 יוקדשו לפעילויות מיוחדות להדגשת ערכים אלה בכל אספקט אפשרי".
המותג Dior מיוצג בארץ באמצעות אינטרקוסמא ותופס כ-10% משוק הקוסמטיקה הסלקטיבית.