שוק מעצבי העיר משקיע 200 אלף דולר בקמפיין פרסומי

ההשקעה הכוללת באירוע עומדת על 450 אלף דולר ונחלקת לקמפיין הפרסום ולהפקת והקמת השוק
שרות Bizportal |

אירוע האופנה הישראלי "שוק מעצבי העיר" יתקיים העונה בין התאריכים 1-3 בפברואר בביתן הירידים בגני התערוכה בתל אביב. בהפקת הארוע והקמתו הושקעו 250 אלף דולר.

השוק מתקיים מדי עונה מזה 12 שנים ומרכז 100 מעצבי אופנה ואביזרי אופנה לנשים, גברים וילדים, מעצבי טקסטיל ומוצר ומעצבים תעשייתיים תחת קורת גג אחת בהנחות של 30%-70%.

קמפיין הפרסום, בהשקעה של 200 אלף דולר, עולה בשיתוף מקומוני "העיר" של רשת שוקן. הקמפיין כולל שלטי חוצות וגשרים, Street TV, תחנות אוטובוס, רדיו, אינטרנט, מודעות במגזיני פנאי, עיתונות נשים, עיתונות דתית ומקומוני רשת שוקן. יובילו את הקמפיין איורי אופנה של המעצבת ענבל בן-זקן ל-"Mizo". כמו כן, את קמפיין יחסי הציבור תוביל מאיה גיגי, דוגמנית ושותפה באחד ממותגי העיצוב המשתתפים בשוק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה