רשת "מיסטרזול" בקמפיין בהשקעה של 1.3 מיליון שקל
מדובר ברשת-בת שכונתית של "קו אופ ישראל"; תפיץ לוחות שנה בצרוף קופוני הנחה ללקוחות
רשת "קו אופ ישראל" יוצאת החודש בקמפיין פרסום נרחב לרשת הבת "מיסטרזול" בהשקעה של כ-1.3 מיליון שקל. "מיסטרזול" הינה רשת שיווק שכונתית, המונה 25 סניפים הפזורים באזור ירושלים, מעלה אדומים, גבעת זאב, בית שמש, אשדוד, יבנה, רחובות, גבעתיים, נתניה ועוד. בשנת 2007 צפויה הרשת לפתוח 5 סניפים נוספים.
קמפיין הפרסום מתמקד במיקום הסניפים בקרבת השכונה ועולה תחת הסיסמא: "מיסטרזול, ככה זה שמכירים מקרוב". הקמפיין, באמצעות פרסום מור קורן, יכלול פרסום על גבי אוטובוסים, מקומונים, רדיו מקומי ושיווק ישיר.
בנוסף, יופקו 150,000 לוחות שנה הכוללים 5 קופונים חודשיים המקנים ללקוח הנחה כספית בסניף בכל חודש. לוחות השנה יחולקו בכניסה לבתים של כל תושבי האזורים הרלוונטים וכן במשרדי ממשלה ובחברות גדולות הממוקמות בקרבת סניפי הרשת.