רשת "מיסטרזול" בקמפיין בהשקעה של 1.3 מיליון שקל

מדובר ברשת-בת שכונתית של "קו אופ ישראל"; תפיץ לוחות שנה בצרוף קופוני הנחה ללקוחות
שרות Bizportal |

רשת "קו אופ ישראל" יוצאת החודש בקמפיין פרסום נרחב לרשת הבת "מיסטרזול" בהשקעה של כ-1.3 מיליון שקל. "מיסטרזול" הינה רשת שיווק שכונתית, המונה 25 סניפים הפזורים באזור ירושלים, מעלה אדומים, גבעת זאב, בית שמש, אשדוד, יבנה, רחובות, גבעתיים, נתניה ועוד. בשנת 2007 צפויה הרשת לפתוח 5 סניפים נוספים.

קמפיין הפרסום מתמקד במיקום הסניפים בקרבת השכונה ועולה תחת הסיסמא: "מיסטרזול, ככה זה שמכירים מקרוב". הקמפיין, באמצעות פרסום מור קורן, יכלול פרסום על גבי אוטובוסים, מקומונים, רדיו מקומי ושיווק ישיר.

בנוסף, יופקו 150,000 לוחות שנה הכוללים 5 קופונים חודשיים המקנים ללקוח הנחה כספית בסניף בכל חודש. לוחות השנה יחולקו בכניסה לבתים של כל תושבי האזורים הרלוונטים וכן במשרדי ממשלה ובחברות גדולות הממוקמות בקרבת סניפי הרשת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה