נובארטיס בקמפיין שיווק ממוקד בגנים לאוטריוין
הקמפיין יוצא לביצוע באמצעות פרסום אקספרט וחברת טא-דם לשיווק ממוקד
חברת נובארטיס OTC תחל החודש בפעילות שיווק ממוקדת לסדרת אוטריוין לילדים להקלה על נזלת ואף סתום, תחת הסיסמא: "אוטריוין- מיד נושמים לרווחה".
הקמפיין, באמצעות משרד פרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, יכלול פרסום ממוקד על גבי לוחות המודעות של חברת טא-דם, בגני הילדים הפרטיים. היקף הפעילות נאמד ב-100,000 שקל והיא תימשך מספר חודשים.
לדברי גלית ששון-פריטל, מנהלת מותגים בנובארטיס, מטרת הפעילות היא חיזוק המודעות למוצרי סדרת אוטריווין המיועדים לילדים: אוטריווין לילדים ואוטריוויני מי מלח לתינוקות ולערכי המותג. "מסקר שערכנו עולה כי כמחצית מהילדים שסובלים מתופעות של נזלת ואף סתום מטופלים על- ידי הוריהם באמצעות טיפות או תרסיס למתן דרך האף. רק 14% מההורים בוחרים שלא לטפל בתופעות הללו ולתת להן לחלוף מעצמן כאשר מדובר בילדים".