סימילאק משקיעה מיליון שקל בקמפיין מודעות להורים

הפטנט של רמת מרכיב הנוקלאוטידים בנוסחת "סימילאק טופ", מקנה תועלות חיסוניות לתינוק
שרות Bizportal |

אבוט, חברת תרופות מהמובילות בעולם ויצרנית תחליף החלב "סימילאק" יוצאת בקמפיין חדש, המקדם את הפטנט הייחודי של רמת מרכיב הנוקלאוטידים בנוסחת "סימילאק טופ", המקנה תועלות חיסוניות לתינוק.

הקמפיין יכלול מודעות פרינט בעיתונות היומית והמגזינית באמצעות יהושע TBWA, עלוני מידע להורים וכן קמפיין אינטרנט באמצעות אידאולוג'יק, בעלות כוללת של כ-1 מיליון שקל.

שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה באבוט ישראל, יצרנית סימילאק מציינת: "כחברת תרופות מן המובילות בעולם, רשמה אבוט לאחר 10 שנים של מחקר ופיתוח, פטנט ייחודי למרכיב הנוקלאוטידים, כפי שקיים ב"סימילאק טופ" המשווק מזה שנים בישראל. מחקרים קלינים הראו, כי רמה זו של נוקלאוטידים והרכבם זהים לאלו המצויים בחלב אם, והוכחו כתורמים להתפתחות מערכת החיסון בתינוקות. סימילאק טופ הינו תחליף החלב היחיד בישראל המכיל רמה והרכב אלו של נוקלאוטידים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה