סיגל שילוני נבחרה לאשת השיווק של דצמבר
איגוד המפרסמים בחר בסיגל שילוני, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, כאשת השיווק של דצמבר.
שילוני אחראית להשקה המחודשת של דנונה שהחזירה למותג את השליטה בשוק היוגורט, הצלחה שהיתה מרכיב מרכזי בצמיחה בת 10% שרשמו מחלבות שטראוס ב-2006.
לאחר ההצלחה של דנונה, ושל הקטגוריה החדשה שהושקה - אקטימל, שחוצה השנה את רף מאה מיליון שקל, הובילה סיגל שילוני את החזון של "לחולל שינוי בהרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי למען שיפור איכות חייו". כיוון אסטרטגי זה התבטא בהשקה של 150 מוצרים חדשים, ביניהם מותג מצליח נוסף במשפחת דנונה: אקטיביה, שהוא, לדבריה, היוגורט הנמכר ביותר כיום בישראל (50 מיליון שקל ב-2006), תוך שהוא מכניס צרכנים חדשים לקטגוריה.
בנוסף, היתה שילוני אחראית על השקת דנונה משקה בוקר. "למדנו את הרגלי הצריכה של הבוקר וזיהינו ואקום אמיתי המהווה הזדמנות עסקית עבורנו. פיתחנו מוצר שישתלב באורח חייו האקטיבי של הצרכן, הממהר בבוקר אך מחפש תזונה נכונה וזמינה", אמרה שילוני. ההשקה הוכתרה כמהלך השיווקי המצטיין של השנה וזכתה בפרס ה-Grand Effie והמכירות של מחלבות שטראוס הסתכמו ב-2006 ב-1.4 מיליארד שקל.
סיגל שילוני, בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק בינלאומי מארה"ב, עבדה שמונה שנים בחברת תמ"י - היום חלק מיוניליוור, במהלכן השיקה בארץ את המותג "קנור", ולאחר מכן ניהלה את תחום דגני הבוקר של החברה.