שחקן חדש בשוק משקאות התה הקר
יצרנית המשקאות "סופר דרינק" נכנסת לראשונה לשוק התה הקר בהשקעה כוללת של מיליון שקל ומשיקה בימים אלה משקה חדש "אייס טריפ" אפרסק.
במסגרת החדרת המותג, מרעננת "סופר דרינק" את יתר סדרת המותג טריפ באמצעות עיצוב טכנולוגי חדש של הבקבוקים.
כניסת סופר דרינק לשוק התחרותי של קטגורית התה הקר מהווה חלק מתוכנית כוללת אותו עברה החברה במהלך השנה האחרונה, מהלך אשר כלל מיתוג מחדש והשקת מוצר חדש - משקה האנרגיה "טורבו".
שוק התה הקר בישראל מוערך בכ-75 מיליון שקל בשנה, ונמצא במגמת גידול כאשר בשנת 2005 גדלה קטגורית התה הקר ב-40% ובשנת 2006 ב-60%. השוק נשלט על ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עם המותג "נסטי", וויסוצקי עם המותג "אייס טי", כאשר נתחי הצריכה נעים כמחצית באריזות אישיות וכמחצית באריזות משפחתיות של 1.5 ליטר.
לדברי אורן מיכל, מנכ"ל ובעלים חברת "סופר דרינק", הראיה לפוטנציאל הגלום בקטגוריה היא הגדילה המואצת של כ-50% בממוצע בשנתיים האחרונות. "לאחר מחקר ארוך שעסק במציאת פתרון למענה כולל של הצרכים הקיימים בשוק המשקאות הקלים, קיבלנו החלטה אסטרטגית להשיק מוצר איכותי שהותאם לטעם הייחודי שאותו הצרכן הישראלי מחפש".