רנדום לוג'יק הטמיעה מערכת BI של פנורמה

פתרון ה-NovaView 5.0 של פנורמה ישמש לניהול ובקרת אפקטיביות השיווק העולמית של רנדום לוג'יק

חברת רנדום לוג'יק (888), המפתחת מנועים להפעלת אתרי הימורים באינטרנט, ואחראית בין היתר לאתר הקזינו Casino-On-Net, הטמיעה את מוצר הדגל של פנורמה - NovaView 5.0, כפתרון ה-BI שישמש את סניפיה בארץ ובעולם לניהול ובקרת אפקטיביות השיווק העולמית של החברה. המערכת של פנורמה החליפה מערכת קודמת אשר הייתה בשימוש ופותחה על ידי רנדום לוג'יק. מקורות בשוק מעריכים את היקפו הכספי של הפרויקט בכחצי מיליון שקלים.

המערכת החדשה אמורה לנתח את המידע ברזולוציה של קמפיין בודד ולאפשר קבלת החלטות בזמן אמת לגבי המשך או שינוי קמפיין, וכן בחירת הקמפיינים היעילים ביותר ושימת דגש עליהם. כמו כן, אמורה המערכת להתריע תוך זמן קצר יחסית על קמפיין רווחי או לא. למנהלי היחידה העסקית (מנהל מכירות או מנהל מוצר ספציפי) המערכת נועדה לאפשר ניתוח של הפעילות הבודדת ושל הרווחיות.

יובל שמש, מנהל מחלקת שירות לקוחות ו-BI ברנדום לוג'יק, אמר כי "כל המטרות שהוצבו לפיתוח המערכת הושגו במלואם ובמערכת עושים שימוש כיום כ-80 משתמשים במגוון יחידות ארגוניות. בין המשתמשים ישנם מנהלי שיווק, אנליסטים, מנהלי יחידות ארגוניות ומנהלי החברה".

לדברי שמש, "הפתרון מאפשר למנהלי השיווק השונים בחברה לקבל מידע בזמן אמת ולקבל החלטות מושכלות יותר המבוססות על מידע זה. מנהל שיווק המנהל עשרות קמפיינים שיווקיים ברחבי העולם בו זמנית מול ערוצים ומדיות שיווק שונות ומגוונות, מסוגל לזהות עבור כל קמפיין את העלות מול ביצוע של מכלול הקמפיינים".

גיל נזרי, מנכ"ל פנורמה ישראל ומנהל הפעילות העסקית של פנורמה באירופה ואסיה פסיפיק, אמר כי "הפתרון ברנדום לוג'יק הציב בפנינו אתגרים חדשים מעניינים. חלק ניכר מהצלחת חברת שיווק באינטרנט מותנה ביכולתה להיות עם יד על הדופק בכל הקשור לפעילויות השיווק המרובות אותן היא מבצעת מידי שעה ולמדוד את האפקטיביות מסביב לשעון. המערכת שפותחה באמצעות פנורמה מאפשרת הגדלת היעילות של רובדי ההנהלה השונים, ומהוה כלי קבלת החלטות קריטי וזמין 24X7 בידי מקבלי ההחלטות של רנדום לוג'יק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה