תלמה משקיעה 2 מיליון שקל בקמפיין לאמהות

מקדמת את חשיבותה של ארוחת בוקר מזינה, כתורמת להתפתחות הילד. ממחקרים שערכה נמצא, כי 70% מילדי ישראל בוחרים בדגני הבוקר של תלמה
שרות Bizportal |

תלמה, מובילת קטגוריית הדגנים בישראל, מעלה קמפיין לדגני ילדים בהשקעה של 2 מיליון שקל. הקמפיין החדש פונה לראשונה לאמהות, תחת המסר: "הילד שלך אוכל את כולם לארוחת בוקר עם דגני תלמה".

הקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, כולל סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, פרסום בעיתונות נשים, פעילות בנקודות המכירה ותיקשור על האריזות.

רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה יוניליוור ישראל: "כמובילת תחום דגני הבוקר לקחה על עצמה תלמה לקדם את חשיבות ארוחת הבוקר כבסיס להצלחתו של הילד. כל דגני תלמה מכילים סיבים תזונתיים וברזל שהוכחו כמסייעים לשובע ולריכוז ותורמים להתפתחותו הקוגנטיבית והחברתית".

ממחקרים שערכה תלמה באמצעות TNS עולה, כי 70% מילדי ישראל בוחרים בדגני הבוקר של תלמה. קטגוריית דגני ילדים ומשפחה נאמדת בכ-230 מיליון שקל בשנה, מתוכה תופסת תלמה נתח שוק של כ-62% (חודש נובמבר 2006, נילסן), עם מספר מותגים מובילים בסגמנט: כריות, עוגי, שוגי וקוקומן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה