המבורגר סלולרי
בורגראנץ', רשת המסעדות הישראלית המתמחה בהמבורגרים, משתפת פעולה עם חברת התוכן הסלולרי "טיפקום", מקבוצת פישמן ויוצאת במבצע אשר במהלכו יחולקו כ-50 אלף פרטי תוכן סלולרי ללקוחותיה, אשר ירכשו ארוחת "ראנץ' פלוס" בסניפי הרשת ובשירות המשלוחים שהיא מפעילה.
במסגרת המבצע, שיקודם בסניפי הרשת וכן באמצעות מודעות בעיתונים, יקבל כל רוכש ארוחה, כרטיס גירוד המכיל קוד ייעודי. לאחר הזנת הקוד בפורטל התוכן הסלולרי "טיפקום" יוכל מחזיק הכרטיס לבחור ולהוריד תכנים למכשירו ממגוון התכנים שבאתר. המבצע יחל ב-4 בינואר 2007 ויערך בפריסה ארצית בכל סניפי הרשת ובשירות המשלוחים.
מהנהלת בורגראנץ' נמסר, כי המתאם הגבוה בין קהל לקוחות הבורגראנץ' ובין צרכני התוכן הסלולרי הוא שהביא לפעילות המשותפת. "בורגראנץ', כמותג ישראלי מוביל הפונה לבני נוער, בחר בעולם התוכן הסלולרי המתאים לקהל זה ובכך הוא תורם ומחזק את חווית הקנייה".
גיל וייט, מנהל חטיבת התוכן בטיפקום מסר, כי "תוכן סלולרי הינו מוצר צריכה בעל ערך נתפס ומעורבות רגשית גבוהה בקרב קהלי יעד של צעירים ובני נוער. מאפיינים אלה הופכים אותו למוצר קלאסי למבצעי "קנה קבל" הפונים לקהלים אלה. אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם בורגראנץ' עימם אנו חולקים למעשה את אותו קהל לקוחות".