הסלולרי של מוטורולה עולה על הקיר
משקיעה 500 אלף שקל בקמפיין תלת מימדי על גבי 6 קירות ענק של "נור סטאר מדיה"
מוטורולה טלפונים סלולריים, יוצאת בקמפיין תלת מימדי מיוחד למכשירי ה-MOTORAZR Series על גבי שישה מתקני קיר ענק של "נור סטאר מדיה", הממוקמים לאורך נתיבי איילון ובצומת גהה.
על כל זוג קירות מוצגים שני מכשירים בסדרת MOTORAZR Series בצבעים משתנים אשר פורצים מהקיר וחותכים לכאורה את הקיר. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-500 אלף שקל לתקופה של 21 יום. הקריאייטיב נעשה באמצעות פרסום פוגל Ogilvy והוא משתלב בקמפיין הכללי של מוטורולה טלפונים סלולריים שעלה לאחרונה בטלוויזיה ובקולנוע.
ממוטורולה טלפונים סלולרים נמסר, כי "השנה הוחלט לשלב בקמפיין הפרסומי גם את הקירות התלת-מימדיים, זאת לאור החשיפה הרבה, הבולטות והנוכחות של קירות הענק הללו המוצבים בשטח הפתוח באיילון וגהה".